10 smarta verktyg du inte använder…

    2. 10 smarta verktyg du inte använder…

     …men borde använda. 

    Gnälliga kunder är en guldgruva!
    Locka ur dem så mycket användbar information som du kan. För kundcentrets uppgift är inte att bli av med uppringande kunder på kortast möjliga tid, utan att ta reda på vad de vill och tycker.

    Nästa utmaning: att informationen inte ska stanna i kundcentret. I denna guide får du 10 tips om hur företagets mest underutnyttjade gränssnitt mot kunderna kan bli mer produktivt, flexibelt och effektivt.

    Även om du inte har något formellt kontaktcenter är det ett faktum att du kommunicerar med dina kunder och att de förväntar sig bra service och effektiv kommunikation på de sätt som passar dem.

    Det finns alltid utrymme att förbättra kundupplevelsen. Oavsett om du vill optimera

    verksamheten genom bättre insikter, effektivt tillsätta personal eller öka flexibiliteten finns det tekniker som kan hjälpa dig.

    Ta del av Mitels bästa tips för kontaktcenter!

    Hämta tipsen


    Läs nästa blogg om 3. Frustration in, frustration ut

    Läs föregående blogg om 1. 5 saker som irriterar kunder mest

    Share this

    Featured Posts