A guide to chose the right contact center

    5. En guide till att välja rätt kontaktcenter

    Trender i kommunikationstekniken har förändrat hur vi lever, arbetar och interagerar.

    Det finns en växande trend bland företagen att fokusera mer på kundupplevelsen. CRM (Customer Relationship Management) håller gradvis på att utvecklas till CEM (Customer Experience Management).

    Varför kundupplevelsen är viktigare än CRM …
    … Hämta vår kostnadsfria guide med bra tips direkt.

    Medan CRM är mer affärsorienterat med fokus på konton, leads och försäljning tittar CEM på interaktioner utifrån kundens synvinkel. CEM är viktigt eftersom dagens kunder förväntar sig att få svar på sina förfrågningar direkt och via den kommunikationskanal som de väljer. Ett sätt att se till att dina kunder alltid är i fokus är att implementera flexibel kontakthantering via flera medier.

    Ett sätt att se till att dina kunder alltid är i fokus är att implementera flexibel kontakthantering via flera medier.

    Den här guiden hjälper dig att avgöra om du behöver en kontaktcenterlösning, vilka alternativ du kan välja mellan och hur du väljer rätt lösning.

    Hämta tipsen


    Läs nästa blogg om 6. Utvecklar du en strategi för ditt kontaktcenter?

    Läs föregående blogg om 4. Bäst support vinner - 5 smarta grepp

    Share this

    Featured Posts