Utvecklar du en strategi för ditt kontaktcenter?

    6. Utvecklar du en strategi för ditt kontaktcenter?

    Ordet kontaktcenter får förmodligen många att tänka på stora, anonyma kontorslandskap med massor av människor som alla har samma jobb: att ringa till människor som inte vill bli uppringda från kontaktcenter.

    Men om du redan idag har personal som främst arbetar med kundkontakt (både inkommande och utgående), eller om du helt enkelt vill kunna interagera med dina kunder via multimediekanaler, är sannolikheten stor att en kontaktcenterlösning skulle kunna löna sig ordentligt för dig.

    Vi vet att det är en utmaning att välja rätt kontaktcenterlösning bland alla alternativ och möjligheter som finns. Därför har vi sammanställt en kostnadsfri guide för att inspirera och ge dig några idéer.

    Hämta den om du vill veta mer om var du kan börja och om de vanligaste typerna av kontaktcenterlösningar. 

    Hämta


    Läs nästa blogg om 7. Avis minskade andelen tappade samtal till endast 5 %

    Läs föregående blogg om 5. En guide till att välja rätt kontaktcenter

    Share this

    Featured Posts