Hotell och besökstjänster

Bra kommunikation är en nyckel för varje hotell att lyckas. 

Mitels hotellsystem använder skalbara, tillförlitliga kommunikationer, som optimerats för att klara branschens behov.

 


Lättanvända, effektiva, integrerade kommunikationer

Alltifrån små hotell, till några av världens mest berömda, luxuösa etablissemang, erbjuder Mitel kommunikationslösningar som är:

  • Lättanvänd. Gästservice utgör kärnan i Mitel Communications Director. Hotellfunktionerna presenteras som en integrerad del av konsolen och användargränssnittet för att minimera utbildningsbehovet och säkerställa att personalen alltid är medvetna om gästernas behov.
  • Integrerad. Dra nytta av integrerade funktioner, med fokus på att förbättra gästtjänster och öka personalens produktivitet, inklusive auto-telefonist, inspelade meddelanden, röstbrevlåda och automatisk ACD-samtalsdistribution.
  • Flexibel. Implementera traditionell kommunikation eller IP-kommunikation med en lätthanterlig plattform, som integreras med ofta använda managementsystem, hotellapplikationer och gästrumstelefoner.
  • Kostnadseffektiv. Minska kostnaderna och förenkla supporten med en lösning du kan flytta från “plats till plats” i privata och offentliga molnlösningar – utan att behöva göra stora återinvesteringar i din kommunikationslösning.

Ett engagerat hotellteam från Mitel

Mitel har ett engagerat hotellteam som arbetar med hotellägare, managementföretag, branschorganisationer och konsulter.

Mitels Hospitality specialistPARTNER-program identifierar ackrediterade lösningsleverantörer som har beprövad erfarenhet av att leverera ledande hotellösningar.