Cloud Contact Center

Få tillgång till de sofistikerade, användarvänliga verktyg du behöver för att hantera, mäta och optimera prestandan för ditt call center.

Utan rätt verktyg kan ett modernt call center vara en kaotisk plats. Kompetensfördelning. Resursoptimering. Interaktion med kunder kommer in via alla kanaler, från telefon och e-post till chatt och sociala medier. Som tur är finns det ett verktyg som kan hjälpa dig att skapa ordning i kaoset och samtidigt öka effektiviteten. Det är MiCloud Contact Center från Mitel.

 


Med MiCloud Contact Center får du tillgång till alla fördelar med vår molnbaserade call center-plattform, och därmed ökad flexibilitet, större tillförlitlighet och lägre kostnader.

Du kan frigöra resurser, förbättra kvaliteten på dina tjänster och arbeta smartare. Och den levereras komplett med Interactive Voice Response (IVR), automatisk samtalsfördelning (ACD) och massor av produktivitetshöjande appar som gör ditt call center till en ännu större tillgång för ditt företag.

Upplev den nya tidens kundinteraktion med oss.

Alla typer och storlekar

Stöd för alla typer av call center – stora och små, formella och informella, med inkommande och utgående samtal

Smart lösning för flera kanaler

Interagera med dina kunder via telefonsamtal, chatt, e-post, sms och social medier – med ett enda gränssnitt

Bli flexibel

Ge sömlös support till flera kontor och fjärranslutna telefonister

Öka produktiviteten

Effektivisera driften med övervakning, rapportering, prognoser, verktyg för telefonistproduktivitet med mera

Frigör kapital

Minska driftskostnaderna för maskinvara, underhåll och IT-personal

Känn dig trygg

Njut av den ökade tillförlitlighet och redundans som en molnbaserad lösning innebär