MiCloud Contact Center

I dagens digitala era har definitionen av kundupplevelse ändrats. Förväntningarna är högre än någonsin tidigare. Konsumenter är inte längre nöjda med de vanliga kontorstiderna. De förväntar sig att kunna ta kontakt när som helst, dag som natt. De förväntar sig friheten att kunna välja vilka kanaler de ska interagera genom. De förväntar sig att få omedelbara svar via smidiga digitala interaktioner. Och med ett molnbaserat kontaktcenter kan de få allt detta.

Interagera så som kunderna vill

Dina kunder vill ha en minnesvärd upplevelse och du vill kunna ge dem det. Så ge denna hyperuppkopplade generation den upplevelse de förtjänar genom att interagera via samtal, e-post, chatt och t.o.m. SMS. Hålla dina dörrar, och deras alternativ, öppna med ett molnbaserat kontaktcenter så att de har alla möjligheter i världen att prata med dig.

Var flexibel, skala enkelt upp

Din verksamhet förändrar snabbt, så verktygen som används måste vara lika flexibla. Genom att samla tjänster, funktioner och program i molnet kan dina anställda ge samma utmärkta kundupplevelse överallt. Du kan även enkelt skala upp var och när som helst för att klara av säsongsvariationer och tillväxt.

Effektivisera och spara in

Det finns bättre saker att spendera både tid och pengar på än en server eller ytterligare programvara. När du har allt du behöver i en enda molnlösning kan du erbjuda en utmärkt kundupplevelse utan att det behöver kosta skjortan.

I dag har 25 % av världens befolkning aktiva konton på sociala medier, vilket innebär att bra och dåliga kundupplevelser delas omedelbart.

Kontakta en expert på molnkommunikation