Mitel InAttend

Mitel InAttend är huvudapplikationen i Mitel telefonisterbjudande och en väsentlig del av Mitel BluStar Collaboration Management (CMG).

InAttend är en telefonistapplikation med många funktioner som bygger på öppen standard. Lösningen erbjuder avancerade samarbetsfunktioner som t ex kraftfulla sökalternativ, närvarointegration med Microsoft OCS/Lync och Lotus Sametime, linjestatus/närvarostatus/aktivitetsstatus samt SMS-meddelanden och många andra samarbetsfunktioner.  
Växeltelefonisten är ofta kundens första kontakt med företaget. Med Mitel InAttend kan telefonisten snabbt hitta rätt person på företaget och informera den som ringer in om personens närvaro och tillgänglighet samt koppla samtalet på bara några sekunder. InAttend ger all information som behövs för en effektiv samtalshantering och är fullt integrerad med Mitel BluStar Collaboration för en komplett UC-upplevelse. Mitel InAttend erbjuder ett modernt och konfigurerbart användargränssnitt, kraftfulla sökalternativ, närvarointegration med Microsoft OCS/Lync och Lotus Sametime, linjestatus/närvarostatus/aktivitetsstatus samt SMS, chatt med mera.

InAttend är en avancerad och användarvänlig telefonistapplikation som är utformad för att hantera interna och externa samtal på ett effektivt sätt. Applikationen fokuserar såväl på den enskilda telefonistens och företagets effektivitetsbehov.

Med InAttend får du:

  • En framtidssäker skalbar lösning som bygger på öppna standarder
  • En växelfunktion som ger mervärde
  • Ett effektivt sätt att koppla samtal
  • Uppdaterad information om tillgänglighet och aktivitetsstatus för alla anställda
  • En användarvänlig och modern design som kan anpassas efter användarens behov
  • Stöd för miljöer med flera företagsväxlar
  • Närvaroinformation från Microsoft OCS/Lync och Lotus Sametime
  • Möjlighet att integrera med Mitel BluStar Collaboration Management (CMG)