Software Assurance

Skydda och optimera den långsiktiga investeringen i din Mitellösning

Få de senaste programuppdateringarna, korrigeringarna och teknisk support så att ert kommunikationssystem från Mitel körs utan problem. Mitel Software Assurance and Support är ett programsupportpaket som skyddar investeringen i kommunikationslösningen från Mitel med löpande tekniska förbättringar och kunnig support.

 

Komponenter i Software Assurance

  • Se till att ha de senaste programvaruversionerna
  • Dra nytta av nya funktioner
  • Åtgärda systemproblem med programkorrigeringar och uppdateringar
  • Använd proaktiv felrapportering och prestandaövervakning
  • Få tillgång till Mitels kunniga tekniska support

Mitel Software Assurance Features

Standard

Standard Software Support and Assurance är Mitels grundläggande tjänst för programvarusupport, där teknisk support ingår under normal kontorstid. Med det här programvarupaketet får ni grundläggande support och den senaste programvaran.

Premium

Med Mitels Premium Software Support and Assurance ges support dygnet runt alla dagar. Den övergripande nätverkskvaliteten höjs med Mitel Performance Analytics, som ingår i Premium Software Support and Assurance-paketet. Ni får omedelbart information om problem med röstkvaliteten och kan lösa problemen snabbt innan de påverkar slutanvändarna.

 
Standard
Premium
Nya programvaruversioner med ny funktionalitet
Programvarukorrigeringar och service packs
Prenumerationsvillkor (Årlig eller flexibel upp till 5 år)
Flerårsrabatt (20 % vid minst 3 års prenumeration)
Teknisk support
8 timmar per dag, 5 dagar i veckan
24 timmar per dag, 7 dagar i veckan
Mitel Performance Analytics
 
Mitel Performance Analytics PLUS*
 

*Kontakta någon av Mitels säljare eller partner för att beställa Mitel Performance Analytics Plus

 

Öka tillgängligheten i kommunikationsnätverket

Använd Mitel Performance Analytics för att få veta när röstkvalitetsproblem uppstår, utvärdera effektiviteten i kommunikationsnätverket, lösa problem snabbt innan de påverkar slutanvändarna och generellt höja kvaliteten i hela nätverket.

Läs mer

 

Tala med en service- och supportspecialist